Alla inlägg under september 2009

Av Fjärilen - 20 september 2009 03:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Fjärilen - 13 september 2009 22:54

Ja, ja vet... Ja har vart borta länge igen men de har vart såå rörigt kring mig så ja har inte haft ro te o blogga Rynkar på näsan


De har hänt en sabla massa i mitt liv, inget blev som ja tänkt...


Stora drag: R mer eller mindre flytta in hemma fast ja sa att ja inte ville att han skulle bo där... Hur som helst så började vi renovera mitt kök, vilket förresten blev kanon Skrattande 


Men ju mer tiden gick desto mindre lyssnade R o desto mer körde han över mig, o blev bara mer o mer obehaglig...

Så förra lördagen va han hemsk, höll mig vaken hela natten o bara bråkade Skrikandes Kallade mig en jävla massa saker o blev mer o mer hotfull o obehaglig Gråter Te slut orkade ja inte mer utan han fick väl som han ville o runt kl 11 på sönda fm fick ja sova.

Kl 15.30 kom gumma mi o väckte mig för ja skulle me henne på en sak o då vaknade han o så fortsatte de. De tog 1,5 timme o komma ur huset. Fick me mig väskan o Bubbas...

Sov hos gumma mi den natten... Dagen efter bytte ja län.


Har fortfarande inte vart hemma Förvånad I onsdags kom han te jobbe o tyckte ja skulle sluta bråka o komma hem igen, då gav han mig en nyckel för han hade bytt lås på MITT HUS!!! Han va så obehaglig o ja bara satt o skakade o grät. Chefen va på väg o ringa polisen... Så torsdagen va min JK me te polisen så på fredagen va de hem o avhyste honom från mitt hus.

Han hade lagt en nyckel i brevlådan men ja vet ju inte om han har fler så ja får byta lås.

Han har tydligen renoverat mer... Målat hallen mm mm. Han e skitsur o visst de va inte snällt gjort men va fan gör man när nån inte lyssnar?! Gumma mi o moder M har vart hemma o matat katterna o låst innerdöör´n så han kommer inte in om han kommer, jo han kan ju bryta sig in Rynkar på näsan


Satt besöksförbud på han men inte hört nåt om de *snyft*


Så nu e de bestämt att ja ska flytta! Lika bra för ja orkar inge mer o ja e trött på att inte kunna känna mig trygg på den plats ja älskar mest av allt. Gråter


Ska ringa en imorn o me lite tur så får ja kolla på en 2:a imorn em. Glad


Helgen da... Den har vart den underbaraste på länge Skrattande Tänker inte berätta vrf Tungan ute

De har vart fisketävling här i byn som ja befinner mig i så vi har vart mkt i hamnen...

Ja har iaf underbara människor runt mig o äntligen börjar ja hamna på rätt spår känns de som.


Lång väg att gå me mig sj men ack den som ger sig. Måste börja nånstans o varför inte här?...


Men nu blir de sova så ja kommer te jobbet imorron... De e viktigast av allt just nu Glad


Ha de gött alla mina vänner....



Kyss Bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards