Alla inlägg under mars 2010

Av Fjärilen - 27 mars 2010 21:56

Finner inga ord, bara en massa tankar...


Av Fjärilen - 27 mars 2010 12:32

Jo, denna veckan har vart skitrolig NOT! 

Började hosta i slutet av förra veckan, va te vc i måndags... Jo, då visade de sig att ja har lunginflammation!!! Varför ska jag, åka på allt för???   Sjukskriven i 10 dar bara för de :( Suck, pust, stånk o stön asså... 

De har vart så tråkigt så fy fan, lika tråkigt än...

  


Vill ut o gå en riktig långpromenad i rask takt men de går inte, hostar ju ihjäl mig :( 

Duggregnar ju så gött ute ida o de luktar vår o så får man knappt njuta av de.

Blir te o bädda ner sig i soffan me en film ist o lite ostbågar... Kommer rulla fram te slut ju! 


För ja e ju konstant sugen på nåt me, för ja har vart så duktig o inte rökt på en vecka    (nån cigg har de bleve men inte har de vart gött nö)  Men ingen ska komma o säga att de e lätt o ge sig när man har rökt i 14 år. Men ja hoppas att ja klarar detta, dels så vill ja ha en dator, vilket ja inte har råd me om ja röker o dels så kanske man kan få liite bättre kondis o bli piggare ;) 


Ja kommer nog inte o va kvar i stan mer heller :/ Mkt blandade känslor kring detta ska ja säga!

Ska börja praktisera hos Tony o när taxikortet e klart så får ja anställning där   

Äntligen ett jobb!    Ska bli sååå jävla gött de!

Men ja kommer sakna allt som har med hunddagiset o göra. Vart där ett år o ibland, fläckvis så känns de som att ja inte e redo för denna omställningen ännu, hjälp... Ska ja köra folk hela dagarna mm mm klarar ja detta? Ojojoj... Men har ja klarat allt annat så e de väl på själve fan om ja inte klarar detta me. Älskar ju att köra bil o träffa nytt folk o me min bakgrund så kan ja ju hantera de flesta. Men klarar ja av att ta kortet??? Måste få eld i rava o sätta igång o hårdplugga, annars går de ju inte alls! 



Snart e snön borta uppe vid huset o då måste ja sätta fart där me o hur ska ja hinna de samtidigt som ja jobbar? O ja måste få ihop folk som kan hjälpa mig o de ska passa alla samtidigt o ja gud hjälp mig ang detta! För innerst inne så VILL JA INTE!!!     

Varför blev detta min lott i livets gång!?! Fattar inte de ja... Mkt ja inte förstår iof men när ska de finnas ett slut på smärta i mitt liv? Varför kan ja aldrig bara få vara jag o må bra därefter??????????


Allt har sin tid sägs de så man kan ju alltid hoppas... Får se va många år de ska ta.


Näe, bädda ner sig blir de....


Bye bye



Trodde inte du kunde bli så sjuk men de va visst inga beskymmer... 

Känns för jävligt att ja slösat bort flera år på Dig!

Av Fjärilen - 3 mars 2010 10:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards