Alla inlägg under maj 2010

Av Fjärilen - 24 maj 2010 17:25

Ja e så arg så arg så ARG!!!


Jävla idiotjäveln stal mitt usb-minne! Där har ja ALLA mina kort som e helt ovärdeliga för mig bla på Balto! Plus mkt musik o annat som ja knappast vill ska komma i nån annas händer   



PUNDARJÄVEL!!!


Öppnar aldrig dörrn igen o detta ger mig bara mer o mer kött på bena att ja nog aldrig nånsin lär o lita på en kille igen. Törs fan inte ens våga försöka :(


BYE!

Av Fjärilen - 14 maj 2010 22:42

Hejsan :)

 

Sitter här o äter chips me dipp o dricker cider helt alena...

Känns rätt okej ändå...

 

Har inte gjort värst mkt alls ida, pluggat lite men de har ja gjort som fan hela veckan. Helt tilt i skallen. Hoppas nåt fastnar bara :P

 

Annars har ja o Laila städat hennes bil o den va MKT hårig, kan inte skylla på nån annan än bubbas faktiskt då han e den ende :o som fäller.

 

Sen va vi upp på kungsberget som de heter me vovvan. Där fann vi 2 parkbänkar o de va så gött där uppe, som en egen liten oas så vi la oss där o såg nog allmänt ut som 2 st alkisar haha :D Men gött va de :)

 

Imorn ska ja o skönaste Catrin på marten i säffle, ska bli gött o se henne <3 Hoppas man stöter på mina andra gummsor me <3<3

Laila kanske oxå skulle hänga på om Tony e på sjön vill säga, vilket inte e nåt ovanligt :P

 

Vart ute på kvällisen me bubbas så nu får de bli natta här...

 

Sleep well!

 

Hug hug!



* Inte långt kvar o ja bävar mig...

 

Börjar faktiskt på o känna mig lite ensam. Börjar sakna lite löööv in my life.

 

Men söker man ingen så finner man ingen... Tänk om nån kunde hitta mig?! ;D *

Av Fjärilen - 9 maj 2010 14:44

Heej ni :)

Ja "gnäller" om att folk aldrig bloggar o så gör ja de sällan själv :P

 

Men har o andra sidan så har ja nästan inga läsare så de kan nog kvitta me... Skriver mest för min egen skull!

 

Har tagit bort alla 3 katterna   De kändes verkligen i hjärtat men vet ändå att ja gjorde rätt. Sällan hemma o de skulle inte behöva sitta i en lägenhet hela sommaren o ja aldrig hemma, när de va vana att få gå som de ville uppe i huset. Vila i frid Grisen, Tjabo o Nutt nutt!   

 

Hade finfrämmat förra helgen hihi av älskade Catrin o Christian. Va jättegött o ha er här godingar. Synd bara att ja inte fick känna nåra sparkar i magen...

 

 

Har även vart upp te huset o me hjälp av Peter, Micke o Jenni, gjort ett jävla ryck på gården. Känns fruktansvärt jobbigt men gott ändå. Men fan va gött de va o sitta där framför den sprakande kakelugnen... Underbart o hade ja kunnat så hade ja stannat tiden. Saknar de stället enormt mkt!

Men de e MKT kvar än :( Vet inte hur ja ska orkar me huset när den dagen kommer...

 

Bara ett par veckor kvar te 3-årsdagen me     

 

Annars pluggar ja för fullt. Har vart väldigt trött på sistone o fattar inte varför. Men huse tar mkt energi, så de kan va de...

 

Håller på o tvättar o har precis dammsugit så de får väl bli en dusch...

 

Sen ska ja försöka dra me L o vovvan ut i skogen för T e på sjön som vanligt :P

 

 

Ha de gött allihopa...

Pözzokjamiz



*De skär i hjärtat av flera anledningar... Men dom begravs i min skalle*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards