Alla inlägg under februari 2010

Av Fjärilen - 26 februari 2010 19:00

De har vart en full arbetsvecka :) 


Men många har blivit sjuka tyvärr, både gällande personal o framför allt hundarna :(

Bubbas har oxå bleve sjuk, kennelhosta, men han har vart bättre ida iaf som tur e. Lite töligt att han inte får träffa Jason o Apache o leka av sig. Märks att han har energi te övers :P Men har har vart me mig te jobbet varje dag i 2 veckor nu o de funkar bra o pendla me han. Lite jobbig på andra hundar me pipingen men bättre även där. :D 


Förra helgen skulle ja vart upp te huset men då kom ju snöstormen hit. Tänkt åka upp imorn iaf över dan men då pratas de på snöstorm där ist :( Blir helt jävla galen på denna snön! Nog för att man ska vara glad över att vi äntligen har en varjavinter men hallå! Måtta tack!!


Va ju te läkare o de blev p-piller, Yaz! Måste faktiskt erkänna (fast de tar emot) att de funkar, men ja vill inte käka de för jämnan pga medicinskt syfte :(


Måste även sätta fart me taxikortet nu. T ligger på mig för de e i behov av folk så nu gäller de o komma igång :) De leder ju te jobb iaf me lön :) Blir nån mer kr o leva på kanske men hyran här e inte så billig precis så de kanske får bli o se sig om efter ett annat boende o de vill ja verkligen inte :( trivs här...


För övrigt så har de inte hänt så himla mkt...


Ja har känt mig rätt så låg ett par veckor eller nåt o mkt tror ja beror på att ja helt enkelt har hemlängtan <3 

Vad ja egentligen saknar kan ja inte sätta fingret på. Huset i sig, vedeldningen, inga grannar mm. Men samtidigt så vet ja att ja inte skulle velat bott där i vinter me tanke på hur den har vart. Men ja har alltid åkt dit när ja velat ha lugn o ro. 


O just de att ja inte längre har "fri tillgång" te graven känns :'( Vill kunna va där när ja vill även om ja vet att de e me mig ändå.


Känns som att ja lika gärna skulle kunnat sitta insnöad i huset som de att ja har lika tråkigt här... Men här har ja tillgång te affär, förbindelser (utan o pölsa i en km snö- inte högt :P) mm mm. 


De e nog just de att ja känner mig ensam kanske, hmm... Ja pendlar mellan jobbet o hem o sen så orkar/hinner ja inte så mkt mer... Men ja vill ha nån som ligger o håller om mig på nätterna, men ändå inte! OOOOOOOH!!!! Ugugug!


Näe, ja lovar.... Ja e inge velig o virri alls ;P hehe


Nu ska ja bänka mig framför tv´n tänkte ja... Har inge bättre för mig men ändå massvis. Fast ingen lust, te nö!


Ha en skön helg alla.... :) <3 Kramiz

 


* Ja undrar allt ja om ja tolkat de där rätt asså... Herregud om de e så säger ja bara. Då tror ja att ja dör alltså. Me tanke på va personen sagt tidigare ang frågon om den saken så kan man ju undra. Men men, inte mitt liv... Tyvärr delvis eller va man nu ska säga. Nåja... 


De känns som att ja har "tappat" vissa personer i mitt liv :( Vet inte riktigt vart ja har dom längre :'( Beror de BARA på mig eller inbillar ja mig?????  

Älskar dom iaf! <3<3<3



Godsägar´n e fortfarande inte hittad men hur skulle de gå te me all snö o is :(



Ger mig nu... Innan ja släpper ut för mkt från garderoben o för över de i skrift! 



  

^^

Av Fjärilen - 7 februari 2010 22:19

Inte en susning va ja vill uppnå me o blogga just nu   Lite trött i skallen... 


Ida har ja haft besök av prinsen som va snäll o kom me en större tv te mig som ja FICK    hihi TACK!!!!


Sen kom L o T på kaffe o de blev en hel del striíng som vanlig me dom godingarna =)

På fredag så ska L iväg o hämta en schäfervalp   en jättesööööt hane (Lite avis e ja allt hehe) O tror hon att hon ska få ha han ifred så tror hon FEL!!! Uuuj va ja ska snosa hihi


Sen åkte ja me prinsen te gumms o kollat på när de har målat i källaren, ja maskerade oxå kring ett fönster så liiite hjälpte ja te iaf haha

Blev bjuden på tacos me o de va inge fel alls   


Hela helgen har ja bara vilat... Me en massa ljus o varmt bad o bara varit =)


De va inge fel, skön medicin för både kropp o själ de   


På onsdag ska ja te en privatläkare i Uv... Hoppas verkligen de hittar ett fel så ja får veta varför ja mår som ja gör o framför allt får bort denna dagliga värken. Inge kul alls detta... Har lite mer funderingar men som ja egentligen inte vill veta nåt om så ja kan bara hoppas på att de inte besannas på onsdag. 

De kommer mig vetligen oxå vara en manlig läkare ja ska te (Hjälp)! 


Men nu ska ja te sängs så ja kommer upp te kneget imöra, ska bara kissa kvällen me bubbas först.

Fast ja e (hör o häpna) Kaffesugen -huvudvärk rättare sagt! men sova skulle ja ju  


Kjamiz 



*Mkt tankar o få svar*

Av Fjärilen - 2 februari 2010 08:09

Fick tid på nya vc 9.50   

Hoppas detta leder nån vart nu så ja får remiss, helst idag!


Inge kul detta, när de hindrar mitt jobb, o de gör så ont så ja knappt orkar gå efter ordning   


Bye

Av Fjärilen - 2 februari 2010 07:49

Blir hemma ida :(


Ska ringa vc för nu får de fan kolla upp mig, orkar inte gå såhär längre   

Bubbas e me dålig så ja måste ringa vet. Han spyr ibland så antagligen har stackarn magkatarr o så e han halt v bak av nån anledning...


Hörs sen..


Kram

Av Fjärilen - 1 februari 2010 22:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards