Alla inlägg under oktober 2009

Av Fjärilen - 21 oktober 2009 20:01

Halva veckan gått...

Försov mig te jobbet ida Förvånad Men L ställde upp o körde mig ända dit så de gick ju bra iaf Glad


Tänkte lägga mig tidigt ida men de verkar inte bli så... Max elva sen ska ja ligga i sängen... E trött hela dagarna o går me konstant huvudvärk så ja hoppas de beror på för lite sömn...


På lördag ska ja te älskade J o M Kyss Saknar dom jue...

Men sen på sönda bär de iväg o de kan bli jämt va som helst de hehe iaf me de sällskapet hihi


Älskade mor C har ju åkt på behandling o de e allt så ja kommer sakna henne   


Tänkte slänga in lite fina bilder här... Eller ja, beror på va o hur man tänker Tungan ute

Men ja har så mkt tankar i skallen o känslor i kroppen som fan varken avtar eller försvinner... Blir galen snart!  

O det är DAGENS SANNING!!! Gråter


De sägs ju att man ska:

  


Men om de inte möts på halva vägen så blir de svårt...


Men han me stort H: JAG

  

Tyvärr!


Äh... Ja måste glömma men de e inte sååå jävla lätt de...


Men nu kommer nått fint iaf o så får ni ha de så länge...


(Önskar att de negetiva som vart gjorde att ja tycker mindre om han men de funkar inte... Saknar han som fan, varje dag ju... )


  


Kjamiz

Av Fjärilen - 14 oktober 2009 23:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards