Alla inlägg den 31 december 2009

Av Fjärilen - 31 december 2009 15:07

Ja ni... 


Vet inte va ja ska säga om detta året som gått tyvärr... 


De har vart lycka men oxå mkt ledsamheter. Mest av de sistnämda   


Året började okej, tills de att A åkte in... 

Då träffade ja R. O första tiden me han va den lyckligaste på läänge =)

Men den lyckan varade ju inte länge, dels så kom A ut o ja va så kluven på allt så gud hjälp mig. A flyttade iaf o R kom tebax in i bilden efter ett tag o då ballade allt ur...

De gick åt fanders o A rädda mig (åter igen).

Efter ett par månader så kom vi överens om att detta funkar inte   

Han hade ju träffat L som han strax efter blev ilag me, ja fick missfall me A o rusade rätt i armarna på R igen! De tar tid för vissa o lära sig visst. O ja e uppenbarligen en av dom. *suck*


De brakade ju denna gången me. SåKlart!!! O denna gången hade ja inte A  bakom min rygg, bara delvis o bolla me... 

Men däremot hade ja fått upp kontakten me en gammal barndomsvän, L! 

O de tackar ja så hjärtligt för i dagens läge...   


Hon hämtade mig o så fick ja o bubbas bo hos henne o hennes sambo T. underbara människor. 


R ville inte inse att ja inte ville att han skulle bo hos mig så polisen fick avhysa han. 


Efter att ja blev hämtad så har ja inte bott i huset mer än ett par dar. Bara väsen i väggarna. Vilket gör mig väldigt ont!!! 


Bodde hos L o T i nästan 3 månader. De hade tålamod me mig o ja sökte lägenhet o te slut hittade en som ja ville ha. 

Ja stormtrivs här verkligen.


E så glad nu i efterhand att ja har kommit ifrån den där jävla byhålan o allt slags "fel" folk. Saknar mina älskade vänner men ni vet att ja finns kvar hoppas ja.... 


Finns mkt mer att skriva om när de gäller A men han lever i ett nytt förhållande o e förlovad iaf. Han kommer alltid finnas djupt i mitt hjärta men de e ett avslutat kapitel, de me! Men saknaden e inte mindre för de, hur ja än försöker. Tyvärr!


För första gången (nästan) så tänker ja bara på mig sj o Mitt liv.   

O de känns så himla gott! Ja e värd mer än all annan jävla skit ja har vart me om. Nu har ja börjat på ett nytt kapitel i mitt liv. Lite ovant e de men så skönt o fått lite avstånd te allt o alla o de bästa av allt e alla mina nya insikter o perspektiv på livet   


Trodde inte att ja skulle bo i huset i över 2 år men de gjorde ja o de hade inte mkt gott me sig. Tyvärr, men ja älskar stället för de o de hoppas att nästa ägare me kommer göra för nu ska de säljas.


Nu har ja ist en lgh som ja verkligen trivs i o de bästa av allt e att de e min! O ja känner mig TRYGG!!! 


Allt va kärlek o relationer ligger på garderobshyllan    Har inte plats me en karl i mitt liv, har nog me mig sj. O för de andra så vill ja inte släppa in nån kille på livet i första taget, efter allt som vart. Ska nog mkt te innan ja kan lita på nån igen.


Men nu har ja inte tid me detta längre för nu kom P. Vi ska te L o T o fira nyår   




GOTT NYTT ÅR ALLA! Spec mina nära o kära o även er som korsat min väg i livet   


Kram o bye   


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards