Alla inlägg den 20 april 2009

Av Fjärilen - 20 april 2009 20:46

Under helgen så har ja pendlat te stan fram o tebax varje dag te mamma C... Hon får iaf komma hem på torsdag :)


Ida har ja vart hemma :S Inte meningen så men sov för länge ;P


Så ida har ja dammsugit o skurat hela huset vilket va välbehövligt kan ja säga :) Slängt ut litte skit oxå o de va gött... Så nu ser de mkt bättre ut fast de e mkt kvar att stå i...


I lördags så va gumma mi här så vi eldade på går´n :D O jävlar va de brann! Krattat lite så de e påbörjat iaf.. Ser iaf bra ut så långt...


Kanske går att få detta stället fräscht i år te skillnad från förra :P


Nu ska ja fodra djura innan de käkar upp mig hehe


Ska skärpa mig ang bloggningen men de e ju så fint ute på dagarna :)


Ha de gött alla mina vänner... Pözz på er


<3 Brorsan va inte me te grava :( så ja fick aldrig säga hej då te han :'(


Prata me A ida, han verkar må bättre nu, han har iaf börjat jobba igen :)

Vilket inte va en dag för sent...


Nu ska ja sälja bilen me :( Måste ha in te elen innan den blir avstängd...


Vet iaf en sak... Ja ska inte bli sambo me nån på väldigt länge för ja blir bara skuldsatt upp över öronen o de flesta karlar (i mina ögon) har inte vett te att betala för sig...


BYE!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards