Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Fjärilen - 27 januari 2009 23:06

Haft en mkt hmm.... va ska man säga? Cattastrofal dag :) Annorlunda dag men ändå inte :) Skulle köra en god vän te "stora" staden... Han skulle på möte.. Släppte av han o åkte te en närliggande by i kommunen utanför o skulle plocka upp min kära extramamma (en av dom ;P) Har inte sett henne på jättelänge o hon va hur fräsch som helst :D Jättekul o se.. Nåja, vi skulle iaf te McD o käka... Nästan framme så ringer denna killen o va ? klar! Jojo, Mötet inställt.. Bra att han fick vetskap om de då.. ?

Plockade upp han o åkte o käka på McD. Sen skulle ju ja/vi köra tebax henne hem, träffade hennes kille som oxå såg fräsch ut :) Ja o "morsan" stack in på deras sk by o handlade, ja hittade 2 hundkoppel för 20 kr st på pekås :)) Sen så visade hon mig runt på stället de bor... De va trevligt faktiskt, blev fördröjning hemöver men den historien kan vi ta i ett annat liv nån annanstans.


Väl hemma så va de bara tyst o skönt, få landa lite i ensamhet...


Tycker att dagen har vart trevlig o rolig på alla sätt o vis...

Kände mig faktiskt "Hemma"!


O ida ringde Han <3 O så gott de va att höra hans röst :) Han ska komma närmare imorn men från ett annat sorts håll, blir knepigt detta ibland men de får ni läsare stå ut me. :) Saknar som bare den iaf :D

Hoppas vi träffs snart.

Nu blir de sänga här ;P


Kram



<3 De som inte finns kvar, De som inte syns, kan inte ersättas <3 men det finns tillfälliga substitut... Mina orginal kommer alltid att finnas o kännas i mitt hjärta o min själ! <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards