Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Fjärilen - 29 januari 2009 19:41

Ja ni...

Ida följde ja me J så ja fick skjuts in te min goe vän S.

Men där va ju även "godsägaren" o en te... :)

Godsägaren e en riktig filur... Vet inte hur man ska kunna förklara honom :P Snart gubbålder, de vill säga 50 ;)

Han tycker själv att han e vacker för sin ålder, ärliga kommentarer älskar han o han e en riktig bohem i mina ögon...

Men trots att de kan bli lite väääl mkt av han ibland (som ida ;P) så har han ett <3 av guld o för de han tycker om så ställer han upp helhjärtat te 100%.

Sen efter ett par timmar så kom J o hämtade mig o vi körde även hem den käre godsägar´n :)


De va trevligt att sitta o stri ett par timmar iaf :D


Nu har ja vart hemma ett tag o de va så tyst o skönt o komma hem :)

Har faktiskt tänkt göra nåt ovanligt ida o de e nämligen att titta på TV ;) Ska se en serie som börjar kl 20.00 o efter de kl 21 så går de en film på 6:an som ja inte har sett va ja vet.. Märks väl om den e bra eller inte.. Om inte så återkommer ja nog te den här burken som tar ett "par" timmar om dan för mig :)

Hur skulle ja överleva utan? Hahaha


Nej, Nu kallar nog allt tv´n...


Ha en skön kväll mina läsare :)


Bye



Av Fjärilen - 29 januari 2009 01:19

Nu har ja sett filmen mamma mia :) Vilken störtskön film.. Men ja gillar ju såna iof :P


<3 Han ringde förut o sa god natt ;), verkade må lite bättre iaf. Så tomt <3


Mina läsare: Lämna gärna ett tassavtryck efter er :P

Den här skulle ja vilja ha nu.. Bara få rida o känna vinden i ansiktet :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards