Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Fjärilen - 10 juni 2009 20:34

Ja, imorse försov ja mig te jobbet... Grrr... Inge bra de o ja blir sååå ARG på mig själv jue!

Men ja kom dit kl 10 så de va ingen större skada skedd, tror ja :)


Har vart på dåligt humör sen igår, mitt humör brast på A igår :( Stackar´n men han behövde höra de... Ja e ingen välgörare som kan fö folk när ja inte har råd att fö mig själv ens... Så nu vet han de :) Me råge hehe


Kanske han kan få tummen ur rava o fixa sin egen försörjning...


Annars e de okej, vart o hälsat på goa J ida :)

Hur ja skulle kunna överleva utan henne vet ja ej... Nån me större <3 av guld finns bara inte :))


Nu värmer ja duschvatten te A, han e ute o eldar så ja får va ifred lite, tror han fattat att ja behöver de efter igår :P

Har gått här inne sj o dolat o lagat mat o duschat o de vart så gött...


Ja behöver va sj ja märker ja, mår bäst då...


Nej, ha de gött mina vänner som läser...


Kramiz


* Har så mkt olika känslor i mig så ja vet inte åt vilket håll ja kan/ska gå...

Har nog aldrig nånsin önskat så mkt att ja hade mamma o prata me... Finns ingen som kan förstå mig så som hon gjorde :'( *

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards