Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Fjärilen - 14 juni 2009 20:39

Ja, de kan man ju lugnt säga...

Vart bjuden te Metallstôga på 35-årskalas så de bar av dit igår...

Vi fick låna bilen av Moder M o A körde :)

Alla va fulla o glada i hågen när vi kom dit o de va väl inte sämre än att fôlke där tyckte att ja skulle dricka ikapp :P

De lyckades ja nog me råge o lite te... :S

Groggar o amarulla plus Bailye´s på de hävde ja i mig så ja va nog måttligt söt kan ja tro...

A tyckte att ja skötte mig iaf :P

På hemvägen sen så hade han fått stanna så ja fått spytt ett par ggr... Uj ja va såå full! Hade ramlat omkull o inte tagit mig upp...

Väl hemkommen så hade ja lagt mig på hundbädden me lillkillen... Men hade iaf tagit mig i säng sj.

Så NI kan ju tro hur ja mått ida... Va fortfarande full som en gris när ja vaknade.

Tidernas bakfylla, de kan ja garantera! Vet inte när ja vart så dålig, först nu på kvällen som ja känner mig något så där... De gungar iaf inte när ja rör mig längre.

Men tack iaf för en trevlig kväll :))


Imorn ska de jobbas för glatta livet :) Annars blir de lugnt.


Så nu blir de sänga igen, har tillbringat större delen av dagen där o de tänker ja fortsätta me :)


Ha de göttigt! Kramiz


Ja har fortfarande ingen koll på mina känslor, de kan förändras från timme te dygn!

Vet bara att alla vill mer än ja vill, eller... Ja vet ju inte va ja vill... That´s the promblem liksom!!!

Om de vore så enkelt...


Min livssituation e iaf inte hållbar ekonomiskt... Tycker de vart illa förr men detta tar priset liksom! O vet inget mer ja kan sälja heller för o få in några kronor... Datorn då isf men hur överlever ja utta den, fast de gör ja o andra sidan inte utta mat heller... O djura ska inte behöva o lida för att ja e fattig...

Gud va beklagar mig ida men de skiter ja i...

Nej, ja går o lägger mig ist!

BYE!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards