Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Fjärilen - 21 juli 2009 06:57

Nu har de nästan gått en vecka te av semestern... Snart iaf.


Har inte fått hälften gjort som ja har velat ju... :(

Hoppas mina pengar kommer imorn för då drar ja o bubbas te "pappa"! Bara försökt ta mig dit sen i fredags så de e lugnt!!!

Vill få umgås litte me min <3 gummsa me ju :S Saknar henne o karl´n hennes :)


Igår va de diskution här igen, orkar inge mer snart :(

Ja vet att ja e som ja e men om ja nu e så bedrövlig... GÅ DÅ!


Fick ett ultimatum igår hmm...

Vill ju göra en lite längre resa ja o hälsa på en vän som ja tycker mkt om, han har inte vart den bästa i sina dar men har skärpt sig mkt o då tycker ja han e värd en chans iaf. Men nej, åker ja dit så e de tack o adjö me A!

Visst, ja kan förstå han me... Men nu kommer ju vi te detta... STYR mig inte!

Ja har mkt i bagaget för att han inte ska lita på mig men han har ju för fan tjej o ja vill åka dit för o kunna koppla av o ha kul... Inget annat!


Så ja får väl ta mig en funderare på vad som e värt o inte men när ja får påställt som de här så sparkar ja mest bakut o gör som ja vill!


Nu har A åkt te jobbet :) Gött att han får en da te iaf. Töligt att de inte behöver han varje dag...


Ja skulle sova ja men ja åt frukost för tidigt o de va mer än min mage tålde

:(

Men kanske ska krypa ner o snoza lite me vovvan :)


Ha de gött alla o ha en bra dag!


Kramiz


*Vad vill ja?! Efter den senaste tiden så vet ja inte om de e värt att kämpa mer... Känns som att ja har tröttnat mer o mer på detta... O så som ja har vart på sistone, har ja då de rätta känslorna kvar? Nu känns de som att de går pga ren vana i vardagen, o de e inte rätt mot nån av oss.


Sms:en fortsätter o strömma in, de ena värre än de andra på både gott o ont. Tänk om ja hade haft vett nog o inte beblandat mig me Han :( Men o andra sidan... De som var den tiden, ångrar ja inte... Kändes för bra för de, tyvärr! Eller va ja nu ska säga... Saknar stunderna ibland.......


O DET e inge bra alls :( <3


Bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards