Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Fjärilen - 27 juli 2009 15:09

I onsdags drog ja allt iväg te "pappa"! Mötte upp gummsa mi <3 på bussen... Sååå gött o se henne, men de blev inte nog mkt bara under vistelsen där :/

Har redan abstinens :)


Kunde nog vart kuligare o vart där hos "pappa" men men...


På torsda kväll/natt så skulle ja o bubbas bara följa me o köpa cigg me gummsans kille o de slutade me en massa grusvägar :) tror inte han frågar mig mer om vilken väg han ska köra iaf :P

Sårade min vän på köpet me den turen vilket verkligen inte va me mening vilken ja hoppas hon förstår <3<3<3 *Ledsen för de*


Fredagen blev de en salig blandning av allt möjligt men de va okej :P


På lördagen drog ja hem. M körde hem mig, snällt de...

Kom hem te A o de blev ytterligare en diskution...


Nu orkade inte han me mig mer... :'( O ja kan inte klandra han o ja vill absolut inte såra han mer å ja kan inte garantera att ja skärper mig i en handvänning så detta va kanske lika bra...

Men de känns tungt iaf fast vi e överens om saken... Tomt kommer de bli o ja kommer sakna "lillkillen" sååå mkt!


De åkte förut ida.... :'(


Ja o bubbas skulle gå ut o plocka svamp hade ja tänkt men de regnar ju för fan... Hoppas vädret ger me sig te senare ikväll...


Nu ska ja kika om de finns nån mat som lockar o göra iordning...


Kramiz


*Inte ett dugg kul men vad göra...

Ledsamt e de verkligen...

Tankarna cirkulerar i skallen så ja blir tokig :/

Ska kolla upp va ja har för valmöjligheter, om ja har nåra, de märks de...


Önskar att ja bara kunde glömma ** .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards