Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Fjärilen - 5 januari 2010 14:20

Helt underbart   Finns bättre o se    




Av Fjärilen - 5 januari 2010 13:05

Tisdag, hela dan!


Mig har de alltid fått dragit iväg te jobbet motvilligt men nu (o sen ja började i stan) så längtar ja   

Inte ens vart hemma en vecka o ja har sååå tråkigt! Visst, de finns väl en massa o göra egentligen men detta me o städa skiter ja blankt i idag. 


Men snart e de Torsdag! Inte frisk? -Nej, ja vet   


I söndags så fick ja främmat av M   De va inte igår ja såg den människa så de va kul. Vi klämde 3 filmer på kvällen/natten   Somna väl ve 3.30 men vaknade 8.30


 De va mindre kul men ja va ändå tvungen upp o ringa soc. 

O Han där skämdes väl ihjäl för att han hade "glömt" mig, men de har fortfarande inte kommit in nåra pengar   O ja som har en massa saker o fixa för o ens kunna ta mig te jobbet. *suck*


Nåväl, igår em så åkte iaf M hem o strax efter kom gumms    Va me henne när hon klippte sig (vilket blev göörbra) sen va vi o handlade mat o hem hit o åt. De blev kyckling, klyftpotatis o b-sås   

Sen tog vi en prommis i kylan innan gumms åkte men de e ju så kallt så de va inge gött alls, Vi kanske hade för dåligt me kläder me hihi...


La mig tidigt igår kväll men vaknade inge tidigare för de... Sovit lite för länge asså    De kan nog ha me mitt humör o mående idag... Usch!


Gummsa mi visade klipp från youtube o där fastande ja (vi)   Gud vilken människa o lyckas me såna saker. Underbart o se... Kan nog hända att ja lägger in ett klipp   

Näe, nu ska ja se om de går o tvätta ja... 

Ha en skön dag alla...


Kjamiz



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards