Alla inlägg den 7 januari 2010

?~?

Av Fjärilen - 7 januari 2010 23:09

Okej... Nu har ja gjort de ja inte skulle...   


Haft ett telefonsamtal ida som varade i 2 timmar.


Känns trots allt nöjd me de hela fast ja inte borde... Men men... Gjort e gjort o ingen skada skedd haha Inte på mig iaf.   



Sov gott för De ska ja   


Bye

Av Fjärilen - 7 januari 2010 09:57

Skulle ju ha jobbat ida men soc hade visst datafel fick ja reda på ida att pengarna kommer först i em. Hoppas de hinner komma i tid så ja kan fixa de som ska´s annars måste ja va hemma imorn me   

 

I förrgår blev ja "nappad" av L o T så ja sov hos dom o kollade på film...

Sov halva dan igår o låg framför tv´n... Sen va ja o L hem o matade mina katter o sen te hennes mor o far. Sen ringde T o tala om att maten va klar   

Jättegod lasagne hade han gjort... *mumma*

 

Sen glodde vi på mera film hihi men sen runt 23 igår kväll åkte ja hem te katterna.... O de blev så glada så...

Men grisen väckte mig inatt efter o fått värsta stöllrycket o rev ner ljuslyktor o gud vet vad.

O halv 6 imorse så drog bubbas igång o skällde av nån andledning   Tog tid innan han gav sig, vette fan va de va om...

 

Ringde soc halv 9 men de va kö, kö o åter kö så te slut hade ja bara ett par kr kvar på kortet så ja fick slänga mig i bil o åka hit, te L o T. Nu har de dragit iväg te nääl me L´s mamma så ja e hund/husvakt hihi

 

Ska bänka mig framför tv´n nu tror ja men först lite lasagne i magen hehe

 

Ha de gott alla ute i snöyran för här e de -15 o de snöar   


*Va lång tid ska de ta innan saknaden försvinner? Vill inte ens tänka på dig men min hjärta värker än...   *

 

BYE!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards