Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Fjärilen - 3 februari 2009 02:09

Ja, ja vet...

Mett i natta o nu sitter ja här igen... Ja blir sååå trött på mig själv asså...

Har försökt att vänta ut tröttheten men de går ju inte i sängen... Bara vänder o vrider... Inte ett dugg kul.

Så ja kan ju lika gärna berätta om min dag... :)

Sovit i omgångar fram te 11 ida ungefär... Sov oroligt me drömmar :( Bleve mer o mer av de nu men den ja hade förra veckan va bara värst av alla på många år... :'(


Nåja, På em kom min gumma o hämtade mig :) Va hem te henne så ja tog mig en varm lång dusch... Så underbart! :)

Sen va vi in på banken o krångla lite o sen for vi te "smallville´s" gatukök.. Ja hade ju inte käkat så mkt o de blev inte mkt heller... :( Ja e livrädd för tandläkaren men nu fan i mig längtar ja te på fredag. Hatar detta me o inte kunna äta efter ordning :(


Sen var vi o handlade lite på ica... Åkte hem hit, ja plankade mig vid dator´n hehe o gumman vid tv`n... Sociala mot varann? MKT! :)


Sen laga ja i ordning köttfärssås o spagetti... Mumma de men klara knappt av o äta nåt så de kanske blir lite innan ja lägger mig nu snart för ja e faktiskt lite hungrig... Ska ju inte äta nu egentligen men va gör man då?


Gumman tog me sig "lillen" hem (ena vovven)

Min älskling (andra) hoppar på 3 ben.. De måste ha busat för hårt eller nåt för ja hittar inge fel men han behöver ju ändå få vila sig lite från vildingen en dag eller 2... Så nu ligger han utslagen i sängen framför en brinnande kakelugn :) Gött för bubben de :)


Nej, ja ska värma lite mat o krypa ner breve den håriga godingen i sängen hahaha


Ha de gött allihopa!


Kramz


<3 Han ringde förut :) Men han mådde inge vidare tyvärr, eller hade gjort iaf. Men så gött ändå o höra hans röst! Han kanske får komma hem tidigare :)) <3

Ovido - Quiz & Flashcards