Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Fjärilen - 7 februari 2009 21:20

Inte hemma än :)

O detta me rubrik e ju bara sååå svårt... :P


Jo, som sagt da... Ja e fortfarande kvar i byn utanför staden :)

Va hem igår morse... Skulle te tandisdoktor´n o fy faaan säger ja bara... Han drog ut min ena visdomstand som låg vågrätt (Ja, den tryckte på bra på resten av tandraden!)

Fick borra i den flera ggr för att han skulle få lös den o sen blev ja ihopsydd för de oxå! Så ni kan ju tro att ja har ont! Har inte fått i mig så mkt mat, o när ja äter så gör de ju ont... :(


Efter de så följde ja o vovvarna me hit...

Har inte gjort så mkt egentligen men de behövs inte heller har ja kommit underfund me... :) Mår gött som de e, helt otroligt :) Va mkt de kan göra o komma hemifrån ett tag.

Igår kväll så kom 2 av mina godingar hit ;P Vi va o käka lite mat o sen hit o glodde mest på tv o käkade godis (för de som kunde:( :P) Men de va trevligt o ha dom i närheten iaf :) Men saknade gumms...

O så va vi ju ute o gick me vovvarna... Kom in på en skogstig breve vägen o ja tror nog att min gummsa e lite mörkrädd ja ;P

Kom o bo hos mig ett par veckor vett ja så e du botad sen hehe :))


Ida har ja inte gjort så mkt... Hade ju så ont i mun inatt så ja somnade efter 8 imorse... Sov te halv 10 ca... Sen va ja vaken i ett par timmar men hade så ont så ja la mig o vaknade runt halv 4 eller nåt :S

Har iaf duschat o lite mat i magen...


Hoppas på att gumms kommer sen men hon har nog fullt upp så de blir väl inte av :( Synd att de inte gick o lösa så ja kunde hjälpt henne...


Nej, nu ska ja fortsätta me o göra ingenting :) Bara slappa...

Ta en rejäl promenad sen när bebisarna har vaknat :) kanske kan få me "grannen" oxå te sällskap...


Ha en skön kväll allesammans...

Kjamiz

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards