Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Fjärilen - 11 februari 2009 13:25

Igår kom allt min gumma :)

Ja lagade baconröra o makaroner... Mumma så gött de va...


Sen kom moder från "smallville" o hälsade på... ;) Har många "mammor" ja... Tur e väl de för ja saknar allt mamma, o pappa me <3<3<3


Sen igår så lärde ja mig nåt nytt :P

Nämligen skype! Skulle testa bara o då hade ja mic inbyggt i datorn... Fasen va häftigt asså... Hade ja vetat de så hade ja ju gjort de för längesen...

Så min gummsa fixa de oxå o jädrar va vi skrattade me webcam... Hahahaa...

Så jäkla bra att de e GRATIS! Kan vi prata hur länge som helst... :))

Ja har ju min dator inkopplad på stereon, så när nån ringer så hörs den i hela huse... hehe


Nu väntar ja på att min gumma ska komma, hon ska hämta en mic så hon kan skaffa skype hon me... ;P


Imorse vaknade ja o hade jätteont... No nice!!! :'(

Har väl gnisslat inatt så de kom åt stygnen, ajajajajaaj!


<3 Han ringde igår, en snabbsväng... Han har skickat brev så får se om de e me i dagens post... Han vill leva mig mig resten av sitt liv säger han... Skulle han stå ut? hehe... De e en lång tid de... Nåja, först o främst så ska man få de att fungera fläckfritt innan man tar nåt förgivet... För de sista ja vill ha e mera tjafs, de orkar ja inte me mer... <3


Kjamiz

Ovido - Quiz & Flashcards