Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Fjärilen - 19 februari 2009 22:22

Ja ni...

Igår gjorde ja nog inte mkt...

R kom från stan o hälsade på o tur va väl de... Han hämtade posten o de va ingen rolig post så tur att ja inte va själv... :(

Sen kom "Godsägaren" o en te kom upp igår kväll me en familjepizza o cola :) så gött så...

Sen va ja o R te min gumma så ja fick duscha o sen va vi te godsägaren o spelade yatzy o ja va måttligt go när ja kom hem o la mig...


Ida har ja åkt pulka hahaha va de gick undan... :))

Sen förut kom gumma mi o hämtade mig o va me te affären så ja fick hem lite mat...

Så ja har lagat köttfärssås o spagetti ida...

Förut så lyckades ja starta upp min bil som har vart så frusen...

Så nu ska ja ner te grava o tända ljus för mina älskade föräldrar <3

Se om bilen fixar de... Hoppas de iaf så ja kan ta den te stan imorn.


Ha de gött allihopa!


Kjamiz


<3 Har skrivit brev te han men kom iväg så sent så ja hann inte posta de så han får de väl på måndag då...


Har mkt tankar i min skalle nu men ändå inte... Vet inte vart ja ska göra av allt... Har kommit in i en sorgperiod o ja gillar de inte...


Men o andra sidan: När ja vaknade ida så mådde ja BRA! :) O de va inte igår..


<3

Ovido - Quiz & Flashcards