Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Fjärilen - 22 februari 2009 20:09

Sov dåligt like hell inatt... Somnade först vid 7 imorse :(

O klev upp vid 10, inte dåligt av mig de iaf ;P

Va upp o försökte få i mig frukost men de gick inte, blev bara varm oboý :)


Sen la ja mig framför en film o somna som en stock i ett par timmar :)


Vaknade o åt mat o sen har vi vart ute o gått, vovvarna asså ;P


Sopade av pärlan så den ska va klar te imorn :D

Tvättat, hängt tvätt o tvättar igen :) O kakelugnen knastrar så gött så hihi


E lite pirrig inför imorn :) Ska bli såå kul iaf...


Nu värmer ja duschvatten o sen blir de Beck tror ja om ja hinner me de...


Ha en skön kväll allihopa o ni!.... Jävlar va dåligt de e me avtryck hehe

E nog inte så duktig ja heller ;P


Kjamiz o BYE


** Mkt tankar i min skalle som ja gärna vill ha ur mig men vill ändå inte dela me vem som helst :)

Mkt ja vill men ändå inte... Kluven e nog rätt ord ja söker...

Nej, ja lägger ner detta för ida...

Saknar <3


Ovido - Quiz & Flashcards