Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Fjärilen - 2 mars 2009 22:19

O läggdags för mig egentligen :)

Men ja somnade förut nån timme efter tandläkaren så de e ju synd o säga att ja e trött...


Har legat o glott på tv en sväng men hade inte så mkt ro så de blev dator´n igen :S


Nu väntar ja på att killen ska bli klar ute så ja kan göra skiftbyte te trotsongen :) För den e ta mig tusan i puberteten den :P


Ska bli gött o få "jobba" imorn :) De trodde ni inte om mig va? Hehe


Funderar fasen på o bli kvar i stan imorn om de går o lösa, så mkt snö här så ja vet inte om ja skulle ta mig upp imorn o mer snö ska de visst bli :(

Vill inte ha mer!!!!


Börjar tro att de e ett allvarligt fel på mig ;P

3.de bloggen för ida ju hihihi

Men men, har man töligt så har man ju! :)


Ha de! Kjam


*Ja känner mig lite låg, men kan inte sätta fingret på varför!?!

Känns nästan som att ja får skuldkänslor för att ja mår för bra...?

Kan de bli så?

Hmm???


Inte så lång tid kvar te dess att han kommer hem nu o ja vet nada shit asså...

Varken va som kommer hända o ske eller bli... Va vill ja me allt, oj va känner mig kluven...


Why?!


Om man verkligen älskar nån... Hur vet man de?

För i dagens läge så funderar ja på om ja kan älska överhuvudtaget...


Eller om ja bara måste ha "nån"?!


Nåja, de märks väl... :(


Bye virrpanna 

Av Fjärilen - 2 mars 2009 12:50

Nu har ja vart te min tandläkare :)


Han rotfyllde min tand som ja har haft ont i o de kändes inte ens :)

Njo, kanske lite men inget o gnälla över...

Sen drog han löss den lösa tandbiten som ja har kunnat vicka på me tungan i flera månader :) Så den ska ja tebax o fixa på fredag *ler*


Har aldrig vart glad för o gå te tandis men de e ja nu :)

Gumma mi va me o höll handen o ja lånade hennes walkman så ja spela musik i bött ja :)

De gör mig lite lugnare :D


Nu har ja bleve så bedövad så de går ända upp te ögat så ja ska vila en stund tänkte ja... Så ja kan äta sen :P


Hörs sen da... Kjamiz

Av Fjärilen - 2 mars 2009 09:57

När ja klev upp imorse så fick ja se på kylen att 11.30 ska ja va vid tandläkaren :'(


Så ja fick ringa khc o tala om att ja inte kommer ida... :S


Hatar att gå dit, men nu har ja ju iaf en bra tandläkare :)

Vet inte va han ska göra riktigt ida, de blir ni varse om senare ida...


Så snart blir de byn, gumma ska möta upp mig... Ja går ju inte dit utan henne, törs ja fan inte de :P Hon måste ju hålla mig i handen varje gång hihi

Tack Gumma mi!


Sen vette fan va de blir gjort ida annars... Har inge planerat så...

Försöka städa kanske, tvätta lite...


Nåja, vi hörs sen gôtt folk...



Bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards