Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Fjärilen - 8 mars 2009 17:30

De va lugnt på fredagen...

Va in te byn en sväng bara o fick köra hem godsägaren...


Somna som en gris sen :)


Igår vakna ja rätt sent... Va te min goa vän o lämnade lillkillen o sen va ja te min gumma o duschade o gjorde mig i ordning :)

Sen drog ja iväg på 30-årskalas... hihi


De va skoj me en del folk, fast ja kände hälften haha

De bjöds på smörgåstårta som va sååå go :) tacka mamma nu smöla :P

Blev lite bål o likör o lite dans på köpet hahahaaa skulle ha filmat :)


Hoppas du hade en bra födelsedag iaf smöla...


Droppade av hos gumma mi sen på natta, hon hade hämtad lillkillen oxå :)

Så vi satt väl här o ugglade te 4 imorse eller nö... hihi

Hon hade haft fullt upp me msn... :))


Somna som en liten baby, inte så konstigt kanske :)


Vaknade före 10 imorse o tog en promenad me lillkillen o gumma...

Men ja har gnisslat tänder under natten så ja har kommit åt tråden ja e sydd me så ni kan ju tro att ja har ont i mun :(

La mig sen igen pga värken o vaknade 15.40!?

O de gjorde ju inte saken bättre att ja då fått mensen på köpet så nu e ja verkligen satt ur spel, inte min dag idag asså...


O snöar så ja blir galen, tar mig inte upp hemma o ja e inte på humör för o gå heller... Får se om moder M kan följa me upp sen så ja får hämta kläder o släppa in katterna iaf... Hon har ju iaf 4-hjulsdrift på sin bil.


Nu har gumma mi vart o handlat så ja ska börja laga mat så vi får nåt i oss här... Kan va på tia när klockan e så mkt...


Ha´t så gött däruti...


Kramiz



<3 Fick 2 brev :) Ett bra o ett mindre bra... Kan inte sätta fingret på hur han mår egentligen, men de märks ju när han kommer hem om inte annat!

Hoppas att de går bra iaf...


Undrar så hur de kommer bli, kännas mm mm... Han har ju vart borta ett bra tag nu...


Mkt tankar ja inte blir av me, som ja inte vet va ja ska göra med... Skjuter bort dom sålänge...



Tjo!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards