Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Fjärilen - 6 mars 2009 13:50

Ja ni... Igår jobbade ja :) Trevligt som alltid hihi


Men tror ni inte att ja lyckades o köra fel när ja skulle dit på möran :( Nåja, de gick ju bra iaf...


Efter att ja slutat igår o kom tebax te R så kom "mor" o hämtade mig, för då hade de lagats köttgryta o mos, jättegött...


Sen va ja o mor te lilla byn o handlade persiko-halvor o vaniljglass så vi fick efterrätt oxå MUMS! :)


Va ute o tränade en del me lillkillen, så kul o se resultat :))


Men de blev en tidig kväll, somnade framför 21-filmen haha


Imorse så körde ja mor så hon fick ta prover o sen släppte ja av dom hos sköldpaddas haha föräldrar :)



Åkte raka vägen te min gumma...



Hon skulle ju me mig te tandis... Kom in där 10.30 Klev ut 12.00

AJ! Han skulle dra ut en tand som ja spräckt... Men de va inte så lätt de, den gick bara sönder så te slut fick han snitta upp mig för o få bort den :(

Så nu e ja sydd igen *snyft*

4 st bedövningssprutor fick ja o de börjar gå ur nu :( O så e ja VRÅLHUNGRIG!


Känns som att denna dagen inte riktigt e me mig ida :(


E kvar hos min gumma... Ska hem sen men har ingen lust...

Inge nice o komma hem te ett tomt o framför allt kallt hus jue :(

Men måste hem te katterna...


Måste tvätta sen oxå... Så ja hoppas ja kan få de varmt...


Ska vila lite ja, se om värken kan försvinna...


Ha de allesammans...


<3 Har ja tur så ligger de brev i lådan sen :) Men om de han fick va så populärt vette fan men ja hoppas att han tog de rätt iaf. De märks...

Alla börjar fråga mig om han kommit hem än, men nej! Men inte så lång tid kvar... <3


För övrigt vet ja inte va ja ska skriva ida... Så ja avrundar o återkommer nog när ja kommit hem sen...


Kjamiz


Fjärilen



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards