Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Fjärilen - 4 mars 2009 20:04

Ja, de kan man lugnt säga :)


Va te jobbe igår o ida me :)

Men nu har de kommit in flera praktikanter så de e inte lika mkt o göra :S

Men de e ju lika kul o givande för de... hihi


Trodde fasen inte att ja skulle ta mig nerför backen imorse... De va så mkt snö så de bara slirade...

Försov mig oxå så ja kom 30 min för sent, men hann te morgonpromenaden nr 1 så de va absolut ingen fara :)


Men ja tog me hundarna så R har vart hundvakt under dagen så nu e ja i byn utanför stan hehe (Tur att de finns soffor o slagga i hos folk)

Snällt av han tycker ja... Inge kul o pendla jue :s

O på fredag så ska ja ju te tandis igen så ja jobbar ju bara imorn...

Kort vecka detta... :)


På lördag, då jävlar smäller de för då ska ja på 30-årskalas ;P Hos mi smöla..

Ojoj man kan ju fundera på hur de ska sluta haha Men de ska bli såå kul....



Nej, nu ska ja softa innan ja somnar :)


Ha de! Kram



Vart mkt i min skalle de senaste dygnet o de blir inte mindre heller :(


Men hur som helst så har ja inte gjort nåt fel...


Fast folk tror det de tror ändå, o de kan ja ju inte göra nåt åt tyvärr...

Ja e den ja e o varför ska ja behöva rätta mig efter andras pipa för???


ja mår iaf bra :)


// Bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards