Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Fjärilen - 15 mars 2009 01:14

Ja ni, nu har de gått ett par dar jue...


I torsdags så va ja te gumma efter ja kom från jobbet :) Käkade en rulle mm o de va gött som fan :)


Sen hade vi ju gårdagen då... Fredagen den 13.e Många som tycker det e en otursdag men ja sj märker ingen skillnad...


Hade ju vovvan ve R igår... O de fick han lida för kan ja jue säga :(

Lillkillen tuggade av ett bälte bak i hans bil, jätte snällt tycker ja, NOT!!!

Blir inte billigt för mig de...

Nåja, igår afta/kvällinga så va vi te pet store så ja fick köpa en munkorg. Hade fått nog! Köpte även en halti för o få slut på dragningen... Dyr hund detta tycker ja... i alla fall, när vi ska gå ut från affären (lillkillen va ju me in o provade ut sina saker) så drog han så R slog handen rätt i bilen o bröt lillfingret... AJ! Ingen tur den dan inte nö :(


Igår efter jobbet så mötte ja upp S inne i stan o tog en fika :) Så kul o träffa henne igen :)) <3

Va me henne hem o hon bor verkligen mitt i stan o vilken mysig lägenhet asså... :D Så skulle ja me vilja bo jue... Men mitt lilla ödsliga torp har allt sin tjusning de me iof.


Ja har vart kvar i stan (eller uttaför iaf) o e de än.. Ingen lust o åka hem te ett tomt hus o sätta mig...

Ida har R vart me o tagit långpromenad i skogen me vovvan o sen va vi o handla så ja lagade mat, köttfärssås o spagetti te Cattastrofa, sköldpadda, R o mig... Trevligt iaf...


Gött o ha vänner omkring sig, tillvaron känns lite lättare då :)


Oooh, ja har badat badkar o GUD så gött de va :) Himmelskt ljuvligt för de har inte ja gjort sen ja hade min sista lgh.


Nu strörkollar ja på tv men somnar nog snart...


Hörs välla imöra gött fölk, eller senare ida för kl e ju mkt redan...


Kjamiz


<3 Pratat me svärfar ida o de va mindre bra :(

Får se om Han ringer så ja får berätta, men han e ju hemma snart så...


Mår gött faktiskt :) Kanske beror på att ja kommer hemmifrån lite :P


BYE <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards