Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Hej på er!

Av Fjärilen - 21 februari 2009 19:18

I torsdags så fick ja igång min pärla... :) Me andra ord min kära mazda hihi

Så igår va ja te stan på möte på khc... Som gick jättebra.. Börjar på måndag! :D

Ska bli så kul o så jäkla gött o få nåt o göra som ja dessutom tycker om :)

Trodde att de kanske skulle ha runt ca 15 hundar om dan men nej, 30- 40 st haha


Sen körde ja hem "mor" te henne o drack kaffe, eller ja, INTE ja då men alla andra...

Sen va ja te farmor o hälsade på en sväng... De va hyfsat me henne men inge kul o se att hon blir mer o mer gammal för varje gång man e dit :'(

Ment o åka te gummsa mi men hade inte soppa i bilen för de :( sorry!


Sen va ja hem me hundarna o sen far ja ner te godsägar´n :)

Vi o lagade mat o spelade kort... Han gjorde fläsk me löksås o potatis o de va jättegott :) Lite salt bara kanske ;P


Ida har ja vart hos gumma mi :)

Tog en låååång het dusch o de va så gött :D

Sen kom godsägar´n o P dit, gumma mi blev väl inte så glad men godsägar´n fyller ju hela 49 år ida så hon godtog de ändå...

Sen kom R me o vi 3 va te den nya pizzerian i "smallville" o de va jättegott :P REKOMMENDERAS!!!


Sen handla lite o e nu hemma....

Har vart ute o skottat snö nu o matat fåglarna. De ska ju oxå ha mat såklart :)


Imorn vette sjutton va ja ska hitta på... haha skotta meeer snö :P

Blir insnöad här snart men men... De kanske har sin tjusning de me... :)


Ha de så gott i snöyran ;P


<3 Han ringde igår :) O va pigg o glad... Verkar ha funnit sig te rätta i Borås nu... Tränar gör han hihi 5 veckor kvar... :)) 

Han va ju inge glad över att ja va ute o åkte me min pärla men de skiter ja högakningsfullt i :P

Vet att ja inte borde så ja förstår han ju men e så trött på o sitta låst här uppe efter 7 veckor...

O de va så gött igår o bara va ute o åka :) Vilken frihet...


Han va heller inge glad över att ja umgås så mkt me R men va fan...

Ska ja sitta här uppe själv jämt då eller?

De e väl bättre att ja har folk runt mig som ja tycker om o trivs me, o kan slappna av me än o sitta själv jämt o uggla...

O vad skulle hända??? Hallå!!!!


*E orolig för min gumms ja... Önskar så att ja kunde va där :( Ska försöka under veckan me o ta mig dit... *


Saknar <3








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fjärilen - 9 november 2010 00:23

Hundra år sen ja va inne här nu    Kom inte ens ihåg mina inloggningsuppgifter      Men fast ja e en virrpanna så mår ja faktiskt hyfsat bra o trivs bra me mitt nya jobb      Tycker tillvaron e helt okej tills de kommer te dessa sk karlar d...

Av Fjärilen - 17 juli 2010 22:01

Prata me A inatt...    Lillkillen e borta      Fan va ont de gör men de har de gjort länge, sen ja förlorade honom... Han betydde så jävla mkt. Fäste mig mer vid honom än bubbas på nåt sätt. Sjukt o hemskt o säga men sant. Men bubbas betyder me...

Av Fjärilen - 13 juli 2010 13:23

Ja, ja har ju bleve betuttad i en ;)  O de e ömsesidigt oxå hihi   Men komplicerat :(   Kan kalla denna sköna människa för; *, i bloggen ;P   Vi har en gemensam nämnare o han säger att han älskar visst mig te *, men ja känner inte desam...

Av Fjärilen - 24 maj 2010 17:25

Ja e så arg så arg så ARG!!!   Jävla idiotjäveln stal mitt usb-minne! Där har ja ALLA mina kort som e helt ovärdeliga för mig bla på Balto! Plus mkt musik o annat som ja knappast vill ska komma i nån annas händer        PUNDARJÄVEL!!!   ...

Av Fjärilen - 14 maj 2010 22:42

Hejsan :)   Sitter här o äter chips me dipp o dricker cider helt alena... Känns rätt okej ändå...   Har inte gjort värst mkt alls ida, pluggat lite men de har ja gjort som fan hela veckan. Helt tilt i skallen. Hoppas nåt fastnar bara :P ...

Ovido - Quiz & Flashcards