Alla inlägg under mars 2009

Av Fjärilen - 2 mars 2009 09:57

När ja klev upp imorse så fick ja se på kylen att 11.30 ska ja va vid tandläkaren :'(


Så ja fick ringa khc o tala om att ja inte kommer ida... :S


Hatar att gå dit, men nu har ja ju iaf en bra tandläkare :)

Vet inte va han ska göra riktigt ida, de blir ni varse om senare ida...


Så snart blir de byn, gumma ska möta upp mig... Ja går ju inte dit utan henne, törs ja fan inte de :P Hon måste ju hålla mig i handen varje gång hihi

Tack Gumma mi!


Sen vette fan va de blir gjort ida annars... Har inge planerat så...

Försöka städa kanske, tvätta lite...


Nåja, vi hörs sen gôtt folk...



Bye

Av Fjärilen - 1 mars 2009 21:59

Ja, me rubrik asså... Så himlans svårt ju...


Igår blev de lite kortspel (där jag vann!!! hehe) me min crazybrud me stort B :)


Sen när ja la mig så somna ja nog stångrakt tror ja (hade tydligen somnat me mobilen i handen hihi)


Idag har de vart lugnt.. Vi åt "frukost" vid 15.00 hahahaaa


Sen runt kvällinga så kom R o visade upp sin nya bil :) Jättefin...


Crazy me man åkte strax efter o R har vart me te byn te gumma mi...

Haha fick provköra nya bilen o gud så skön o köra :D

Kombie oxå men jisses så lätt i rava den e... Men lätt o bli fartblind i, för de gick sällan under 120 iaf :P  

Tur att de inte e min bil, skulle lätt kunna bli av me körkortet i den :S


Nu sitter ja o äter pannkakor me hallonsylt..

Hur gött som helst :)


Ska försöka få fyr i kakelugnen oxå så ja får lite värme i kåken, börjar bli lite kyligt..

Men måste lägga mig oxå så ja kommer upp te jobbet imorn :D


Ha en go kväll :)


Kramar


<3 Tack alla mina vänner för en skön o trevlig helg :)

Va skulle ja göra utan er?! <3


Mår helt okej :) Känns ovant, men trevligt me rutin i livet hihi

Ja gillar´t haha


Natti natt


Tjo för ida ;P




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards